Lorena Ambrosio García
Judit Freire Piquín
Alba Cordido López
Fase introductoria
Esta sesión, realizarasenunha pista de atletismo ao aire
libre e terá unha duración de aproximadamente 40 minutos, divididos en tres
partes, unha parte de quecemento, que ocupará 10 minutos, unha parte principal
de 20 minutos e a volta á calma que durará 10 minutos.
Os obxectivosxerais que queremos conseguir nesta sesión, son
principalmente achegaraos alumnos ao atletismo, respectar aoscompañeiros e as
normas dos xogos e desenvolver as capacidades motoras mediante o xogo.
O material necesario para levar a cabo os distintos xogos é:
1) 20 Conos
3) 15 Aros
4) 8 Vallas
5) 2 Balónsmedicinais
6) 2 Balóns de espuma
Naprimeira parte da sesión, o QUECEMENTO, levaránse a cabo
os seguintesxogos:
Xogo: Cazadores e Lobos.
Obxectivo específico destexogo: Activación xeral do
organismo. A colaboración entre compañeiros e a coordinación.
Lugar para o desenvolvemento: Espazo delimitado por conos na
pista de atletismo.
Duración do xogo: 5 minutos.
Material necesario:Un balón e catro conos.
Participantes: Todos os alumnos da clase.
Desenvolvemento do xogo: Cinco alumnos son os cazadores e os
demáis son os lobos. Nunha zona delimitada previamente, os lobos deberán
escapar dos cazadores, que os intentan pillar. Estes pillarán tocando aos lobos
cun balón e non poderán avanzar co balón naman, deberán pasalo entre eles para
poder pillalos.
Variante 1: Unha vez pillados, os lobos pasan a ser
cazadores tamén.
Variante 2: Os cazadores pillanco balón pero unidos
polasmans.
Xogo: A muralla humana
Obxectivo específico destexogo: Continuar coa activación
xeral do organismo.
Lugar para o desenvolvemento: Espazo delimitado por conos na
pista de atletismo.
Duración do xogo: 5 minutos.
Material necesario: Sete conos.
Participantes: Todos os alumnos de clase.
Desenvolvemento do xogo: Un alumno sitúasenaliñacentral ,
previamente indicada e os seuscompañeirosaocarón do campo. O profesor, comeza a
contar en voz alta "10, 9, 8, 7, 6?". Antes de que acabe, todos os
alumnos deben pasar á outrametade do campo sen ser tocados polo compañeiro que
está no medio. Os que sexan tocados por o alumno que está no medio pasará a
pillar con el.
A segunda parte desta sesión, será a PARTE PRINCIPAL, e nela
irán os xogos de maior desgaste físico:
Xogo: Rouba-paños
Obxectivo específico destexogo: Desenvolver a potencia
vertical de salto.
Lugar para o desenvolvemento: Espazo delimitado por conos na
pista de atletismo
Duración do xogo: 5 minutos.
Material necesario: 30 paños
Participantes: Todos os alumnos.
Desenvolvemento: Todos os alumnos deben colocarse un paño
por detrás dentro do pantalón e despois, á orde do técnico comezan a perseguirse
e quitarse os paños dos compañeiros.Gaña o que aguante co pañomáis tempo.
Variantes: Pódense colocar dous paños, tamén se pode
engadirunhacorda simulando un rabo, sen atar, que o atacante tentará arrebatar.
Xogo: Circuíto de exercicios variados en 5 fases.
Nestecircuítoirase explicando en cada exercicio o
seuobxectivo específico e o material necesario. Durará 15 minutos en total.
Todos os exerciciosteñen en común, o lugar para o desenvolvemento do xogo, que
será a pista de atletismo. Colocaremos os exercicios por estacións que irán
rotando, faremos grupos conforme en cada estación haxa 5 ou 6 participantes.
1º Exercicio: Salto de vallas e salto a corda
Obxectivo específico destexogo: mellorar a capacidade de
salto.
Duración do xogo: 3 minutos.
Material necesario: seis vallas, catrocordas
Participantes: Todos os alumnos de clase divididos en
grupos.
Desenvolvemento do xogo: Os alumnos en grupos organizaranse
ante a liña de saída, aosinal de comezo un alumno de cada grupo realizará a
saída, salta tres vallas e realizará dez saltos coa cordaao estilo que máislle
guste.
Cando acabe o exercicio volverá á liña de saída para dar a
substitución aooutro participante
2º Exercicio: Transporte de balón medicinal entre obstáculos
Obxectivo específico destexogo: Mellorar a habilidade e a
carreira.
Duración do xogo: 3 minutos.
Material necesario: Dousbalónsmedicinais de entre tres e
catro quilogramos, catorce conos, e dúas cordas.
Participantes: Todos os alumnos de clase en grupos.
Desenvolvemento do xogo: Naliña de saída o alumno collerá un
balón medicinal, este deberá ser levado entre os obstáculos
facendounhatraxectoria de zigzag, unha vez completado o percorrido correrá á
liña de saídaonde dará a substitución aoseucompañeiro.
3º Exercicio: Sprint e saltos entre aros
Obxectivo específico destexogo: Mellorar a velocidade e
capacidade de salto.
Duración do xogo: 3 minutos.
Material necesario: Dous conos, dúas cordas, dez aros.
Participantes: Todos os alumnos de clase en grupos.
Desenvolvemento do xogo: Desde a liña de saídaaosinal do
profesor, os alumnos sairán realizando un sprint até a zona marcada, para
volver á liña de saídaterán que realizar saltos entre os aros situados no
pavimento. Aochegardaráselle a substitución aoseguinte alumno
4º Exercicio: Sprint e Sentadillas
Obxectivo específico destexogo: Mellora de velocidade e
forza.
Duración do xogo: 3 minutos.
Material necesario: Dúas cordas, dous conos, dous aros.
Participantes: Todos os alumnos de clase en grupos.
Desenvolvemento do xogo: Colocaranse os alumnos por filas,
realizaraseunhacarreira até un cono, situado dentro dun aro, o alumno
colocarase dentro do aro e agachásesecatro veces tocando o cono, cada vez que
toque o cono terá que realizar un salto antes de volver agacharse.
5º exercicio :Pasos cruzados, salto obstáculo e sprint
Obxectivo específico destexogo: mellora da velocidade, salto
e habilidade.
Duración do xogo: 3 minutos.
Material necesario: Doce aros, dous conos, duas vallas, dúas
cordas.
Participantes: Todos os alumnos de clase en grupos.
Desenvolvemento do xogo: Desde a liña de saídarealizarase a
carreira,pisando un pé en cada aro,realízase un sprint até a zona marcada,na
volta atopámonos un obstáculo que debemos sortear saltando para dar a
substitución aocompañeiro.
Para terminar, faremos a última parte da sesión, a VOLTA Á
CALMA, que constará de dousxogos:
Xogo: A galiña cega
Obxectivo específico destexogo: Agudizar os sentidos do oído
e do tacto.
Lugar para o desenvolvemento: Pista de atletismo.
Duración do xogo: 5 minutos.
Material necesario: Conos para delimitar a zona, 2 paños
Participantes: Toda a clase.
Desenvolvementodo xogo: Un alumno terá os ollos vendados, e
terá que intentar pillar os seuscompañeiros, os que resulten pillados
terán que sentarse.
Variante: o alumno que esta pillando ten que reconocer a
persoa que pille
Xogo: Mar, terra, aire
Obxectivo específico destexogo: Desenvolvemento da
concentración e a velocidade de resposta mental.
Lugar para o desenvolvemento: Pista de atletismo.
Duración do xogo: 5 minutos.
Material necesario: Unha pelota.
Participantes: Toda a clase.
Desenvolvemento do xogo: Todos se colocan en círculo e un
xogador no centro que ten unha pelota. O do centro pásalleaos exteriores á vez
que di unha do tres opcións (mar, terraou aire). O que recibe a pelota ha de
contestar un animal dese medio. O que falle ou repita ocupará o centro.
No hay comentarios:
Publicar un comentario